A hely szelleme, a településimage és településmarketing
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.16.4.862Kulcsszavak:
hely szelleme, regionális tudomány, településimage, településmarketingAbsztrakt
A hely szelleme széles körben elterjedt, kizárólag egy tudományhoz, tudományághoz nem kötődő kifejezés. A szépirodalmi témájú írásokon túl megtalálható a posztmodern építészet és a szociológia fogalomrendszerében is. A dolgozat célja az egyes fogalmi megközelítések bemutatása mellett a genius loci értelmezése a regionális tudomány rendszerében, illetve jelentéstartalmának elválasztása a behaviorista földrajz „településimage" és „sense of place" (helyérzet) fogalmától.
##submission.downloads##
Megjelent
2002-12-01
Hogyan kell idézni
Jankó, F. (2002) „A hely szelleme, a településimage és településmarketing”, Tér és Társadalom, 16(4), o. 39–62. doi: 10.17649/TET.16.4.862.
Folyóirat szám
Rovat
Tanulmányok
License
A folyóiratban publikálni kívánó szerzők elfogadják a FELHASZNÁLÁSI ENGEDÉLYBEN részletezett feltételeket.