A hely szelleme, a településimage és településmarketing

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.16.4.862

Kulcsszavak:

hely szelleme, regionális tudomány, településimage, településmarketing

Absztrakt

A hely szelleme széles körben elterjedt, kizárólag egy tudományhoz, tudományághoz nem kötődő kifejezés. A szépirodalmi témájú írásokon túl megtalálható a posztmodern építészet és a szociológia fogalomrendszerében is. A dolgozat célja az egyes fogalmi megközelítések bemutatása mellett a genius loci értelmezése a regionális tudomány rendszerében, illetve jelentéstartalmának elválasztása a behaviorista földrajz „településimage" és „sense of place" (helyérzet) fogalmától.

Információk a szerzőről

Jankó Ferenc , ELTE Természettudományi Kar

egyetemi hallgató

##submission.downloads##

Megjelent

2002-12-01

Hogyan kell idézni

Jankó, F. (2002) „A hely szelleme, a településimage és településmarketing”, Tér és Társadalom, 16(4), o. 39–62. doi: 10.17649/TET.16.4.862.

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok