A Country in the Eye of the World. The Presentation of the Nation Brand Index by Austria’s Analysis
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.22.4.1207Keywords:
országimázs, márka, Nation Brand Index, AusztriaAbstract
Az Anholt-féle Nation Brand Index elmélete mára az egyik legelismertebb módszer az országimázskutatás területén. A technika alaposabb vizsgálata érdekében az eredeti kutatásokba be nem vont Ausztria elemezésére került sor. Ezzel nemcsak az elmélet, hanem a mindig „semleges" ország egyediségét is megismerhettük. A tanulmány keretét egy saját beillesztési módszerrel felállított hipotézis és annak bizonyítása adja.
Downloads
Published
2008-12-01
How to Cite
Nagy, B. (2008) “A Country in the Eye of the World. The Presentation of the Nation Brand Index by Austria’s Analysis”, Tér és Társadalom, 22(4), pp. 205–219. doi: 10.17649/TET.22.4.1207.
Issue
Section
Outlook
License
Authors wishing to publish in the journal accept the terms and conditions detailed in the LICENSING TERMS.