Examining the Regional Effects of Recruitment Marketing Projects of National Higher Educational Institutions
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.21.4.1141Keywords:
felsőoktatás, beiskolázási marketingtevékenység, vonzáskörzetekAbstract
A felsőoktatás versenytere nemzetközivé vált, mely jelentős hatással van hazai intézményeink működésére is. A beiskolázási tevékenység vizsgálatakor a globalizáció hatásairól, a nemzetközi oktatási piac kihívásairól általában nem feledkeznek meg a szerzők, azonban kevesebbet hallunk a regionális kérdésekről, a hazai hallgatók megtartásáról, az ezzel a feladattal járó lehetőségekről és veszélyekről. A tanulmány a jelentkezések vizsgálata során megkísérli bemutatni az intézmények regionális hatásának, elemzésének fontosságát.
Downloads
Published
2007-12-01
How to Cite
Kuráth, G. (2007) “Examining the Regional Effects of Recruitment Marketing Projects of National Higher Educational Institutions”, Tér és Társadalom, 21(4), pp. 95–110. doi: 10.17649/TET.21.4.1141.
Issue
Section
Snapshots
License
Authors wishing to publish in the journal accept the terms and conditions detailed in the LICENSING TERMS.