Egy ország a világ szemében. A Nation Brand Index bemutatása Ausztria elemzésén keresztül
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.22.4.1207Kulcsszavak:
országimázs, márka, Nation Brand Index, AusztriaAbsztrakt
Az Anholt-féle Nation Brand Index elmélete mára az egyik legelismertebb módszer az országimázskutatás területén. A technika alaposabb vizsgálata érdekében az eredeti kutatásokba be nem vont Ausztria elemezésére került sor. Ezzel nemcsak az elmélet, hanem a mindig „semleges" ország egyediségét is megismerhettük. A tanulmány keretét egy saját beillesztési módszerrel felállított hipotézis és annak bizonyítása adja.
##submission.downloads##
Megjelent
2008-12-01
Hogyan kell idézni
Nagy, B. (2008) „Egy ország a világ szemében. A Nation Brand Index bemutatása Ausztria elemzésén keresztül”, Tér és Társadalom, 22(4), o. 205–219. doi: 10.17649/TET.22.4.1207.
Folyóirat szám
Rovat
Kitekintő
License
A folyóiratban publikálni kívánó szerzők elfogadják a FELHASZNÁLÁSI ENGEDÉLYBEN részletezett feltételeket.