Egy ország a világ szemében. A Nation Brand Index bemutatása Ausztria elemzésén keresztül

Szerzők

  • Nagy Beáta PE GTK Tudás Sziget–Menedzsment Gondolkodó és Gyakorló Műhely, Veszprém

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.22.4.1207

Kulcsszavak:

országimázs, márka, Nation Brand Index, Ausztria

Absztrakt

Az Anholt-féle Nation Brand Index elmélete mára az egyik legelismertebb módszer az országimázskutatás területén. A technika alaposabb vizsgálata érdekében az eredeti kutatásokba be nem vont Ausztria elemezésére került sor. Ezzel nemcsak az elmélet, hanem a mindig „semleges" ország egyediségét is megismerhettük. A tanulmány keretét egy saját beillesztési módszerrel felállított hipotézis és annak bizonyítása adja.

Információk a szerzőről

Nagy Beáta , PE GTK Tudás Sziget–Menedzsment Gondolkodó és Gyakorló Műhely, Veszprém

marketing koordinátor

##submission.downloads##

Megjelent

2008-12-01

Hogyan kell idézni

Nagy, B. (2008) „Egy ország a világ szemében. A Nation Brand Index bemutatása Ausztria elemzésén keresztül”, Tér és Társadalom, 22(4), o. 205–219. doi: 10.17649/TET.22.4.1207.

Folyóirat szám

Rovat

Kitekintő