A hazai felsőoktatási intézmények regionális hatásának vizsgálata a beiskolázási marketingmunkában
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.21.4.1141Kulcsszavak:
felsőoktatás, beiskolázási marketingtevékenység, vonzáskörzetekAbsztrakt
A felsőoktatás versenytere nemzetközivé vált, mely jelentős hatással van hazai intézményeink működésére is. A beiskolázási tevékenység vizsgálatakor a globalizáció hatásairól, a nemzetközi oktatási piac kihívásairól általában nem feledkeznek meg a szerzők, azonban kevesebbet hallunk a regionális kérdésekről, a hazai hallgatók megtartásáról, az ezzel a feladattal járó lehetőségekről és veszélyekről. A tanulmány a jelentkezések vizsgálata során megkísérli bemutatni az intézmények regionális hatásának, elemzésének fontosságát.
##submission.downloads##
Megjelent
2007-12-01
Hogyan kell idézni
Kuráth, G. (2007) „A hazai felsőoktatási intézmények regionális hatásának vizsgálata a beiskolázási marketingmunkában”, Tér és Társadalom, 21(4), o. 95–110. doi: 10.17649/TET.21.4.1141.
Folyóirat szám
Rovat
Gyors ténykép
License
A folyóiratban publikálni kívánó szerzők elfogadják a FELHASZNÁLÁSI ENGEDÉLYBEN részletezett feltételeket.