A hazai felsőoktatási intézmények regionális hatásának vizsgálata a beiskolázási marketingmunkában

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.21.4.1141

Kulcsszavak:

felsőoktatás, beiskolázási marketingtevékenység, vonzáskörzetek

Absztrakt

A felsőoktatás versenytere nemzetközivé vált, mely jelentős hatással van hazai intézményeink működésére is. A beiskolázási tevékenység vizsgálatakor a globalizáció hatásairól, a nemzetközi oktatási piac kihívásairól általában nem feledkeznek meg a szerzők, azonban kevesebbet hallunk a regionális kérdésekről, a hazai hallgatók megtartásáról, az ezzel a feladattal járó lehetőségekről és veszélyekről. A tanulmány a jelentkezések vizsgálata során megkísérli bemutatni az intézmények regionális hatásának, elemzésének fontosságát.

Információk a szerzőről

Kuráth Gabriella , PTE KTK Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola, Pécs

PhD hallgató

 

##submission.downloads##

Megjelent

2007-12-01

Hogyan kell idézni

Kuráth, G. (2007) „A hazai felsőoktatási intézmények regionális hatásának vizsgálata a beiskolázási marketingmunkában”, Tér és Társadalom, 21(4), o. 95–110. doi: 10.17649/TET.21.4.1141.

Folyóirat szám

Rovat

Gyors ténykép

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei