A magyarországi önkormányzatoknak a gazdasági élet szereplői körében felhasznált kommunikációs kiadványai

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.18.4.971

Kulcsszavak:

terület- és településmarketing, kommunikációs tevékenység, kiadványok

Absztrakt

Az 1980-as évek elejétől az Amerikai Egyesült Államokban és Nyugat-Európában egyre fontosabb szerepet játszó, majd a rendszerváltás után a magyarországi önkormányzatoknál is megjelenő terület- és településmarketing egyik igen fontos összetevője a kommunikációs tevékenység. A tanulmány a hazai önkormányzatok ennek keretében publikált kiadványait elemzi, és azt vizsgálja, hogyan próbálják meg a települések ezek segítségével felhívni magukra a potenciális beruházók figyelmét.

Információk a szerzőről

Kozma Gábor , DE TTK Társadalomföldrajzi és Területfejlesztési Tanszék

egyetemi adjunktus

##submission.downloads##

Megjelent

2004-12-01

Hogyan kell idézni

Kozma, G. (2004) „A magyarországi önkormányzatoknak a gazdasági élet szereplői körében felhasznált kommunikációs kiadványai”, Tér és Társadalom, 18(4), o. 69–83. doi: 10.17649/TET.18.4.971.

Folyóirat szám

Rovat

Gyors ténykép