A magyarországi önkormányzatoknak a gazdasági élet szereplői körében felhasznált kommunikációs kiadványai
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.18.4.971Kulcsszavak:
terület- és településmarketing, kommunikációs tevékenység, kiadványokAbsztrakt
Az 1980-as évek elejétől az Amerikai Egyesült Államokban és Nyugat-Európában egyre fontosabb szerepet játszó, majd a rendszerváltás után a magyarországi önkormányzatoknál is megjelenő terület- és településmarketing egyik igen fontos összetevője a kommunikációs tevékenység. A tanulmány a hazai önkormányzatok ennek keretében publikált kiadványait elemzi, és azt vizsgálja, hogyan próbálják meg a települések ezek segítségével felhívni magukra a potenciális beruházók figyelmét.
##submission.downloads##
Megjelent
2004-12-01
Hogyan kell idézni
Kozma, G. (2004) „A magyarországi önkormányzatoknak a gazdasági élet szereplői körében felhasznált kommunikációs kiadványai”, Tér és Társadalom, 18(4), o. 69–83. doi: 10.17649/TET.18.4.971.
Folyóirat szám
Rovat
Gyors ténykép
License
A folyóiratban publikálni kívánó szerzők elfogadják a FELHASZNÁLÁSI ENGEDÉLYBEN részletezett feltételeket.