Távszolgáltatások és a régiók esélyei az új területi munkamegosztásban – a hívóközpontok
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.15.3-4.828Kulcsszavak:
hívóközpont, fejlett információs és kommunikációs technológiaAbsztrakt
A tanulmány egy egyre jelentősebb szolgáltatási ágazat, a hívóközpontok kialakulásának okait, az azt lehetővé tevő tényezőket és az ágazat eddigi fejlődését mutatja be, kitérve a hívóközpontok lehetséges jövőbeli fejlődési esélyeire is. A szerző azt is vizsgálja, hogy a hívóközpontok eddigi telephelyi döntéseik során a regionális kiegyenlítődés irányába hatnak-e, avagy az erősebb gazdasági alappal rendelkező régiókba települnek-e, a már meglévő fejlettségbeli különbségeket erősítve.
##submission.downloads##
Megjelent
2001-09-01
Hogyan kell idézni
Raffay, Z. (2001) „Távszolgáltatások és a régiók esélyei az új területi munkamegosztásban – a hívóközpontok”, Tér és Társadalom, 15(3-4), o. 207–230. doi: 10.17649/TET.15.3-4.828.
Folyóirat szám
Rovat
Kitekintő
License
A folyóiratban publikálni kívánó szerzők elfogadják a FELHASZNÁLÁSI ENGEDÉLYBEN részletezett feltételeket.