A kisvárosi főiskolák hallgatóinak társadalmi helyzete és életmódja
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.21.4.1142Kulcsszavak:
kisvárosi főiskolák, főiskolai hallgatók, agrár-felsőoktatás, pedagógusképzésAbsztrakt
A tanulmány négy kisvárosi főiskolai kar hallgatóinak társadalmi összetételét, motivációit, lakóhelyét, mindennapi életét és jövőterveit mutatja be egy kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. Megállapítja, hogy minden intézmény egy sajátos, a többitől lényegében eltérő helyzetű és életvitelű hallgatói körrel rendelkezik. Az azonos városban működő két kar hallgatóinak összehasonlításából arra lehet következtetni, hogy a kisvárosok csak a hallgatók mindennapi életére képesek komolyabb hatást gyakorolni, míg a jövőre vonatkozó terveik és lehetőségeik elsősorban az oktatási intézményektől figgenek.
##submission.downloads##
Megjelent
2007-12-01
Hogyan kell idézni
Petrás, E. (2007) „A kisvárosi főiskolák hallgatóinak társadalmi helyzete és életmódja”, Tér és Társadalom, 21(4), o. 111–129. doi: 10.17649/TET.21.4.1142.
Folyóirat szám
Rovat
Gyors ténykép
License
A folyóiratban publikálni kívánó szerzők elfogadják a FELHASZNÁLÁSI ENGEDÉLYBEN részletezett feltételeket.